Monty Python

Monty Python is zo’n Britse comedy die ik gewoon fantastisch vind. Krom liggen van het lachen is geen uitzondering als ik Monty Python zit te kijken.

Monty Python bestaat uit de leden Graham Chapman, John Cleese, Terry Gilliam, Eric Idle, Terry Jones en Michael Palin, zie de wiki van Monty Python voor meer informatie. Mijn motto, ‘Always Look On The Bright Side Of Life‘, heb ik ook al aan ze te danken. Te absurd voor woorden, echt heerlijk hilarisch lachen om de taferelen van deze komieken. Als voorbeeld hieronder een filmpje over het Ministry Of Silly Walks (Ministerie Van Rare Loopjes).

Monty Python – Always Look On The Bright Side Of Life

Monty Python – Ministry Of Silly Walks (Ministerie Van Rare Loopjes)

Over Sievert Schreiber

http://sievertschreiber.blogspot.com/
Dit bericht werd geplaatst in Grappig, S2 en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Monty Python

  1. Margje zegt:

    Jaaaa, leuk! Ik lis altiten dubel om upperclass twit of the year contest LOL! It stikje wer’t John Cleese strukelt oer in riigje luciferdoaskes… HAHA dat is ècht ‘priceless’ 😀

    Ik haw dyn mem ek al efkes besjoen op googleaarde, se ha wol har gesicht moai faach makke, mar herkenber is se wol! 🙂
    Groetnis!

Geef een reactie

