Sievert Schreiber 2.0

Ik wil dit nieuwe jaar beginnen met één voornemen en dat is dat ik minder tijd in deze blog ga steken. Met ingang van 2011 geen dagelijkse posts meer, ik denk er nog over na of ik misschien op een andere manier door ga met deze weblog.

Tot dan toe dump ik mijn linkjes op Twitter waarna het dan volkomen automagisch op alle verbonden netwerken verschijnt. Via verschillende sociale netwerksites kunt u vriend/fan/volger van Sievert Schreiber worden, bekijk alle mogelijkheden op deze pagina. Op die manier zul je niet verstoken te blijven van mijn opmerkelijke en lachwekkende berichten.

Tot die tijd kunt u zich vermaken met de grabbelton, die zit vol verrassingen. Om de laatste restjes verveling op te vullen is er altijd nog dit zeer vermakelijke spelletje c.q. quiz.

Favicon S2

Over Sievert Schreiber

http://sievertschreiber.blogspot.com/
Dit bericht werd geplaatst in Ratjetoe, S2 en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Sievert Schreiber 2.0

  1. Pingback: Tweets that mention Sievert Schreiber 2.0 | Sievert Schreiber -- Topsy.com

Geef een reactie

